Marketing, sprzedaż i PR jest bardzo popularnym modułem kształcenia, który umożliwi Ci zapoznanie się z najnowszymi trendami w marketingu i public relations, mającymi realny wpływ na budowanie wizerunku pracownika i przedsiębiorstwa.
Studenci idą z duchem czasu i uczą się, jak wykorzystywać narzędzia online do działań komunikacyjnych przedsiębiorstwa. Kompleksowo opracowany program kształcenia wypełniony jest takimi przedmiotami jak: zachowania nabywców, grafika komputerowa, public relations w praktyce, narzędzia marketingu w sprzedaży, branding i współczesna komunikacja z rynkiem.
Zawodowo abiturienci budują więzi z klientami firmy oraz tworzą strategie marketingowe i public relations. Obejmują stanowiska kierownicze w dziale sprzedaży lub marketingu bądź w firmach, które zajmuje się sprzedażą marki. Pracują także jako specjaliści ds. komunikacji korporacyjnej lub strategicznej lub specjaliści ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży. Zatrudniani są w agencjach reklamowych, agencjach PR, a także w firmach w obszarze usług marketingowych, reklamy, kreowania wizerunku osób/organizacji/ instytucji/produktów, public relations.
Chcesz dołączyć do projektu? Czekamy właśnie na Ciebie. Nie krępuj się, skontaktuj się z nami już teraz.