studiujepracuje.pl / kierunki / Wyższa Szkoła Bankowa / Marketing, sprzedaż i PR

Marketing, sprzedaż i PR

Wyższa Szkoła Bankowa
Czas trwania 3 lata
Tryb nauczania zaoczny
Uzyskany tytuł Licencjat

Opis kierunku

Marketing, sprzedaż i PR jest bardzo popularnym modułem kształcenia, który umożliwi Ci zapoznanie się z najnowszymi trendami w marketingu i public relations, mającymi realny wpływ na budowanie wizerunku pracownika i przedsiębiorstwa.

Studenci idą z duchem czasu i uczą się, jak wykorzystywać narzędzia online do działań komunikacyjnych przedsiębiorstwa. Kompleksowo opracowany program kształcenia wypełniony jest takimi przedmiotami jak: zachowania nabywców, grafika komputerowa, public relations w praktyce, narzędzia marketingu w sprzedaży, branding i współczesna komunikacja z rynkiem.

Zawodowo abiturienci budują więzi z klientami firmy oraz tworzą strategie marketingowe i public relations. Obejmują stanowiska kierownicze w dziale sprzedaży lub marketingu bądź w firmach, które zajmuje się sprzedażą marki. Pracują także jako specjaliści ds. komunikacji korporacyjnej lub strategicznej lub specjaliści ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży. Zatrudniani są w agencjach reklamowych, agencjach PR, a także w firmach w obszarze usług marketingowych, reklamy, kreowania wizerunku osób/organizacji/ instytucji/produktów, public relations.

Uzyskany dokument Dyplom

Miasta

Bydgoszcz
Toruń

Czego się nauczysz?

Poznasz nowe trendy w Marketingu i Public Relations.
Nauczysz się budować wizerunek pracownika i przedsiębiorstwa.
Zdobędziesz wiedzę, jak wykorzystać narzędzia online do działań komunikacyjnych przedsiębiorstwa.
Pozyskasz wiedzę i umiejętności z zakresu stosowania nowych technik sprzedaży, promocji, obsługi klienta.
Poszerzysz wiedzę z zakresu budowania więzi z klientami firmy (CRM).
Pozyskasz umiejętność tworzenia strategii marketingowych i Public Relations.
Odkryjesz, jak ważna jest społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR).
Poznasz, jaką wartość mają relacje z mediami (MR).
Poznasz i lepiej zrozumiesz współczesnego klienta.
Odkryjesz tajniki podejmowania decyzji przedsiębiorstwa i klienta dotyczących Marki.

Perspektywy pracy

Kierownik w dziale sprzedaży lub marketingu
Pracownik w firmie zajmującej się sprzedażą marki
Pracownik w korporacjach jako specjalista ds. komunikacji korporacyjnej lub strategicznej
Pracownik w firmach szkoleniowych jako specjalista ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży
Pracownik agencji PR
Pracownik agencji reklamowej
Właściciel firmy w obszarze usług marketingowych, reklamy, kreowania wizerunku osób/organizacji/ instytucji/produktów, public relations.

Skontaktuj się z nami

Partner test ED

Partner test ED
Partner

690000000 ED
spam@studiujepracuje.pl ED
Adres 1 ED
Adres 2 ED
Adres 3 ED
KONTAKT

Jesteśmy dla Ciebie

Chcesz dołączyć do projektu? Czekamy właśnie na Ciebie. Nie krępuj się, skontaktuj się z nami już teraz.

  • Biuro Obsługi
  • Goleniów, ul. Tadeusza Kościuszki 10b
MASZ PYTANIA?

Napisz do nas

Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole