studiujepracuje.pl / kierunki / Wyższa Szkoła Bankowa / Psychologia i komunikacja w biznesie

Psychologia i komunikacja w biznesie

Wyższa Szkoła Bankowa
Czas trwania 3 lata
Tryb nauczania zaoczny
Uzyskany tytuł Licencjat

Opis kierunku

Komunikacja i psychologia w biznesie jest to kierunek o profilu praktycznym, w którym świetnie odnajdują się humaniści marzący o swojej przyszłości w biznesie. Specyfika studiów sprawia, iż nasi studenci w szerokim zakresie rozwijają umiejętności miękkie i kierownicze, co daje absolwentom solidne podstawy do pełnienia funkcji menedżerskich.

Uzyskany dokument Dyplom

Miasta

Chorzów
Katowice
Opole

Czego się nauczysz?

Motywowania pracowników z wykorzystaniem różnych instrumentów.
Prowadzenia negocjacji w biznesie i stosowanie technik negocjacyjnych.
Kreowania wizerunku organizacji i jej komunikacji marketingowej.
Wykorzystania wpływu mechanizmów psychologicznych na zachowania klientów i pracowników.
Budowania zespołu i zarządzania nim.
Kształtowania pozytywnych relacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Etykiety biznesowej.

Perspektywy pracy

Działy ds. obsługi kluczowych klientów
Działy ds. komunikacji
Działy ds. rekrutacji
Działy ds. negocjacji
Działy ds. HR
Consulting biznesowy
Biura ds. relacji
Menedżer ds. kluczowych klientów.

Skontaktuj się z nami

Partner test ED

Partner test ED
Partner

690000000 ED
spam@studiujepracuje.pl ED
Adres 1 ED
Adres 2 ED
Adres 3 ED
KONTAKT

Jesteśmy dla Ciebie

Chcesz dołączyć do projektu? Czekamy właśnie na Ciebie. Nie krępuj się, skontaktuj się z nami już teraz.

  • Biuro Obsługi
  • Goleniów, ul. Tadeusza Kościuszki 10b
MASZ PYTANIA?

Napisz do nas

Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole