studiujepracuje.pl / kierunki / Wyższa Szkoła Bankowa / Współczesne media w marketingu

Współczesne media w marketingu

Wyższa Szkoła Bankowa
Czas trwania 2 lata
Tryb nauczania zaoczny
Uzyskany tytuł Magister

Opis kierunku

Żyjemy w świecie zdominowanym przez wszechobecne media. W dobie dynamicznego przepływu informacji, gdzie każdy z nas może na bieżąco uaktualniać swoją wiedzę o wydarzeniach ze świata, media stają się narzędziem wykorzystywanym w marketingu w celu usprawnienia działania przedsiębiorstw i korporacji. Współczesne media w marketingu to innowacyjna i aktualna propozycja edukacji, która odpowie na zainteresowanie wielu osób oraz potrzeby rynku pracy.

Uzyskany dokument Dyplom

Miasta

Gorzów Wielkopolski
Poznań

Czego się nauczysz?

Poznasz trendy w komunikacji marketingowej.
Dowiesz się, jak budować wizerunek firmy.
Dowiesz się, jak wdrażać i monitorować działania marketingowe.
Nauczysz się wykorzystywać nowe kanały przekazu, w tym social media do działań marketingowych.
Na podstawie praktycznych zajęć dowiesz się, jak skutecznie komunikować ofertę sprzedażową.
Dowiesz się jak ważne jest budowanie wizerunku pracodawcy i co z tego wynika.

Perspektywy pracy

Specjalista ds. marki
Specjalista ds. budowania wizerunku
Specjalista w dziale marketingu
Menedżer marketingu
Infobroker
Menedżer ds. public relation

Skontaktuj się z nami

Partner test ED

Partner test ED
Partner

690000000 ED
spam@studiujepracuje.pl ED
Adres 1 ED
Adres 2 ED
Adres 3 ED
Oferty pracy na wybranym kierunku

Dostępne Oferty Pracy

KONTAKT

Jesteśmy dla Ciebie

Chcesz dołączyć do projektu? Czekamy właśnie na Ciebie. Nie krępuj się, skontaktuj się z nami już teraz.

  • Biuro Obsługi
  • Goleniów, ul. Tadeusza Kościuszki 10b
MASZ PYTANIA?

Napisz do nas

Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole