Marketing internetowy jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin w marketingu. Towarzyszy temu dynamiczny rozwój e-commerce. Specjalność Marketing internetowy (e-Marketing i e-Commerce) na naszej uczelni w Poznaniu przygotowuje do praktycznego wykorzystania Internetu w działalności marketingowej poprzez poznanie zasad rynku internetowego oraz skutecznej realizacji projektów E-commerce firmy w środowisku wirtualnym w różnych obszarach biznesu, a także Social Media Marketing. Celem kształcenia na tej specjalności jest zapoznanie studentów z problematyką wirtualizacji marketingu w wymiarze strategicznym oraz przez pryzmat procesów konkurowania i osiągania przez przedsiębiorstwa trwałej przewagi konkurencyjnej.
e-Marketing – marketing w internecie. Tak samo, jak tradycyjny marketing, ma na celu promowanie informacji o marce, jej produktach i usługach z wykorzystaniem rozmaitych kanałów reklamowych.
e-Commerce – rodzaj handlu, proces zawierania transakcji handlowych za pomocą internetu.
Chcesz dołączyć do projektu? Czekamy właśnie na Ciebie. Nie krępuj się, skontaktuj się z nami już teraz.