Psychologia reklamy i mediów

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menadżerska
Czas trwania 5 Lat
Tryb nauczania zaoczny
Uzyskany tytuł Magister

Opis kierunku

Studiując psychologię reklamy, mediów i komunikacji społecznej nabywasz praktycznych umiejętności związanych z tworzeniem kampanii marketingowych, prowadzeniem badań marketingowych, pozycjonowaniem marki, tworzeniem i testowaniem przekazów reklamowych z wykorzystaniem pogłębionej wiedzy psychologicznej i potencjału nowych mediów. Studia oferują wiedzę o funkcjonowaniu współczesnych mediów i prawie medialnym w różnych krajach i przekazują umiejętność korzystania z technik perswazji. Specjalność dostarcza wiedzy o zasadach komunikacji społecznej i rozwija własne talenty medialne (telewizja, radio, prasa, social media, Internet). W czasie studiów nauczysz się wystąpień publicznych i ich organizacji. Zajęcia prowadzone są przez praktyków związanych z agencjami marketingowymi i reklamowymi, mediami oraz przez specjalistów badań marketingowych.

Uzyskany dokument Dyplom

Miasta

Poznań
Rzeszów
Warszawa
Wrocław

Czego się nauczysz?

Psychologii zachowań człowieka.
Dziennikarstwa i produkcja programów medialnych.
Psychologii i komunikacji interpersonalnej.
Psychologii wpływu.

Perspektywy pracy

Media
Placówki edukacyjne
Fundacje i stowarzyszenia
Poradnie pedagogiczno-psychologiczne
Poradnie prywatne
Służby socjalne, wojsko.

Skontaktuj się z nami

Partner test ED

Partner test ED
Partner

690000000 ED
spam@studiujepracuje.pl ED
Adres 1 ED
Adres 2 ED
Adres 3 ED
Oferty pracy na wybranym kierunku

Dostępne Oferty Pracy

KONTAKT

Jesteśmy dla Ciebie

Chcesz dołączyć do projektu? Czekamy właśnie na Ciebie. Nie krępuj się, skontaktuj się z nami już teraz.

  • Biuro Obsługi
  • Goleniów, ul. Tadeusza Kościuszki 10b
MASZ PYTANIA?

Napisz do nas

Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole